|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Miliony farmerów w Stardew Valley, wielki sukces gry
| |
Systematyczne, popremierowe wsparcie to jedna z prostych dróg do sukcesu. Wie o tym wielu niezależnych twórców, a jednym z najjaśniejszych przykładów takiego podejścia do dewelopingu gier jest Eric Barone, twórca Stardew Valley. Ciężka praca, jaką wykonuje od niemal czterech lat (ośmiu, jeśli liczyć czas przeznaczony na wyprodukowanie podstawowej wersji gry), przełożyła się na olbrzymi sukces – tytuł sprzedał się w liczbie 10 milionów egzemplarzy.
Stardew Valley zadebiutowało 26 lutego 2016 roku na komputerach PC. W kolejnych latach sandboksowy RPG opowiadający o życiu farmera doczekał się portów na konsole PlayStation 4, Xbox One i Switch; ostatecznie pojawił się również na urządzeniach mobilnych działających w oparciu o systemy Android i iOS. W odniesieniu sukcesu z pewnością pomogło również znakomite przyjęcie, jakie zgotowali grze krytycy (średnia ocen w serwisie Metacritic na poziomie 86-89%).
Źródło:
"Jiker" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2020-01-23 12:54:28
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|